Ekim 22, 2011

Sevgi İçimizde ^.^

          Bir daha asla! Hem heves yok içimde,hem de gücüm kalmadı artık. Kendini tekrarlayan olaylar kabak tadı vermeye başladı. Ama suç bende arkadaş. Neden yeniden aynı şeylerin olacağını bile bile kalbinin dikine dikine gidersin ki ?! Oysa ki en başında çizilmişken gideceğin yol ve sonunda karşıya geçmek istersen çarpılıp öleceğini bilirken,derdin nedir ki yine aynı yola girersin.. Düşe kalka öğrenilirmiş hayat tamam ama bi daha aynı hataya düşersem rica ediyorum kaldırmayın beni,hakediyorum yerde kalmayı. Ama yok bundan sonra cidden. Artık daha temkinli adımlar atmam gerektiğinin tam anlamıyla farkındayım şu sıralar. Hayatın pembe ve tonlarında olmadı bi gerçek. 'Ya siyah varmış ya da beyaz.' Griler girince işin içine sıkıntı. Ne olduğunu,kim olduğunu sır gibi saklayanlara sesleniyorum burdan. Neyseniz öyle gelin lütfen. Artık kimseyi tanımak için çabalamak istemiyorum. Kafamda sürekli komplo teorileri kurmaktan bıktım sanırım. Çok düşünmekten beynim sündü resmen,kafamın içinde çalkalandığını hissediyorum. Ne b*ktan işlermiş böyle ya.
          Bana yetecek kadar güzel yürek var yanımda. Yenilerine kapalıyım uzuuuunca bi süre. Yeni biriyle tanışıp ' * ben ' demek bile istemiyorum bugünlerde.
          Valla doğruymuş bazen gülüp geçtiklerim. Artık buna şiddetle inanıyorum. Ne varsa insanın gerçekten şuan sahip olduklarında var. Gücüm de,sevgim de,güvenim de onlarda saklı,tabi onlar da bende.

Seviyorum sizi küçük dünyamın kocaman yürekleri. (kalp) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder