Ocak 27, 2012

Umut



Kelimelerimi de bitirdim artık. Bir şey diyecek gücümün de tükendiğinin farkındayım. Neye tutunacağıma bile karar veremez bi hale gelip,içimde kalan umut kırıntılarına tutunmaya çabalıyorum. Pencerenin önünde oturup,geleceğimden bir kare görebilmeyi bekliyorum. Geriye kalan gücümle dua etmeye çalışıyorum. Çok şey değil istediğim. Yalnızca tek bir kare görmek istiyorum. Biliyorum herkes ister bunu ama içimden gelen bu isteği durduramaz hale gelince artık yalvarır hale geliyorum. Dışarda akan hayata tamamen umursamaz,boş gözlerle bakıyorum. Artık bencilim. Yalnızca sonumun nereye varacağını merak ediyorum. Okul biter mi bitmez mi bilmek,sonrası için bi adım atabilmek ve artık olmasını istediklerimin gerçekleştiğini görmeye ihtiyacım var. Çok büyük idealleri,hayalleri olan birisi değilim. İstediklerim hep küçük şeyler. Bunca zaman bunlarla mutlu olabildiysem bundan sonra da küçük mutlulukların peşinden koşacağımı biliyorum. Küçük bir kağıt parçasını,bir defter sayfasını,bir tokayı,ucu kırık bir kalemi bile yıllarca saklayabilen bensem,yine küçücük hayallerimle,hayattan istediğim ufacık bir umutla mutlu olabilirim. Böyle saatlerce pencereden  bakmam gerekiyorsa,aylarca yıllarca beklemem gerekiyorsa da beklerim. Yeter ki bu dünyadaki cenneti görebileyim..


5 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı ve en sevdiğim şarkılardan bir tanesi,teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize çok sevindim,ben teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. coldplay paradise görünce bende dayanamadım :) herkes cenneti görmek ister ama geçirdiğim agır depresyondan sonra şunu diyebilirim ki cenneti görüceksin:) hani inanırsan olur derler ya bende hiç inanmazdım:D gerçkten öyle değilmiş.olurmuş aslında.
    Arzu ettiğin şeyler, beklemekten vazgeçtiğin anda gerçekleşir. Bu, hayatın: "Sen bakarken soyunamıyorum." deme şeklidir. bu sözüde severim yazın içime içledi ve bunu da paylaşmak istedim.

    cenneti bulursan beni bul :)
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  4. O kadar içten yazmışsın ki senin yazdıklarından da etkilenmemek mümkün değil :) Çooook teşekkür ederim ve umarım cenneti görebiliriz . Bulursam seni de haberdar edicem söz :))

    YanıtlaSil