Ocak 31, 2012

Kurabiye :)

Hep hayallerimden bahsetmeyi istemem ama daha önce de söylediğim gibi zaman zaman engel olamıyorum. İstemsiz olarak kendimi hayal dünyamı inşa ederken buluyorum. Mesela bugün kurabiyelere kafayı taktım. Bi cafe sahibi olsam. Küçük tabureli masalar,masalarda minik vazolar,ufak tefek detaylar. 


                                        


Çay,kahve,şarap,likör gibi içeceklerin yanında leziz kurabiyeler ikram edilebilir. Özel günler için kutlamalar yapılabilir. Mesela arkadaş toplantıları,doğum,nişan,düğün veya diğer özel günler için birbirinden farklı kurabiyeler yapılabilir. Ferah olan ortam piyanoyla daha hoş bi ambians haline getirilebilir. 


Reklam için bile ne kadar hoş bir düşünce..





Yılbaşı gibi özel konseptler oluşturulabilir.



Ya da sevgililer günü :)


Bir kaç süslemeyle gönüllere,gözlere ve midelere hitap edilebilir.
Bir gün bu hayalim gerçek olursa kurabiyeleriniz benden :)



4 yorum:

  1. İstenilmeyecek gibi değiller ki :)

    YanıtlaSil
  2. izlemeye aliyorum seni canim, güzel paylasimlar dilerim sana. bende beklerim bu arada :)

    www.nesliname.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler zevkle sizi izleyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil