Eylül 17, 2011

Veda Busesi !

Sekiz saatlik yolculuğum boyunca bildiğim bütün veda şarkılarını dinleyeceğim bir günün hemen öncesindeyim. Kafamı koltuğa yaslayıp bozkırın ortasında ilerlerken tek bir ağaç görmesem bile çok derinlere dalabildiğim,o boşlukta binlerce anıyı yeniden canlandırdığım ve zaman zaman gözlerimin de dolduğu bir yolculuk bu. Üç yılda hiç mi alışamaz bi insan. Olmayınca olmuyor işte.
Çok sinir bozucu bi ikilemdeyim. Hem delicesine istiyorum gitmeyi,hem de öbür yanım 'Gitme,hiçbir şey şuandan daha iyi olmayacak' diyor. Bir yanımda alıştıklarım,bildiklerim ve sonsuz güvendiklerim,diğer yanımda yeni başlangıçlara birlikte adım attığım,çoğu zorluğu beraber atlattığım,bir evi paylaşmanın güzelliğini yaşadığım insanlar. Nereye ait olduğunu bilememe duygusu ve boşlukta gidip-gelmek.. 
Ne yardan geçebiliyorum ne serden. Bu söz kesinlikle ben ve benim gibiler için söylenmiş. Asıl ait olduğun yerdeki huzuru,güveni,samimiyeti ve içtenliği bırakamıyorsun. Kendine ait olduğunu bildiğin odanı,hayatını ve bu hayatı paylaştığın insanları da çok özlüyorsun. Keşke ortada buluşabilme gibi bi şansımız olsa :/ Yanımda olmasını istediğim herkesi tek bi yerde ve tek bi hayatta toplayabilsem..
Beni nelerin beklediğini bilmediğim yeni bir eğitim-öğretim yılına hoşgeldim. Geride kalan 3 seneye bakınca az çok yine neler yaşacağımı kestirebiliyor olsam da merak işte.. Belki diyorum bu sene diğerlerinden daha farklı olur. Hani son sene falan. Bi kıyak geçer bana belki. Umutlu muyum umutsuz muyum onu da tam anlayabilmiş değilim de,yine de umut etmek istiyorum sanırım. Dün kendime verdiğim sözü tutmak için elimden geleni yapıcam. O an yaptığım şeye odaklanıp,etrafımda olan bitenlerden sıyrılmak zorundayım. Geleceğime dair bi takım fikirler edinebileceğim bi seneye başlıyorum sanırım.
Bi ikilem daha var tabi. Mezun olmak mı iyi yoksa hep böyle öğrenci kalmak mı ? Hep böyle ikilemler arasında git-gel,git-gel nasıl toparlanabilirim hiç bi fikrim yok..
Yolculukları fazla dramatikleştiriyorum sanırım. O yüzden bukadar allak bullak oluyorum. Gitmek mi kalmak mı derken,bi bakıyorum gidip gelmişim bile. Galiba yolculuklarla ilgili takıntılarım var ve bunları artık aşmalıyım.
Yolculuk deyince de aklıma hep bu şarkı geliyor. Hem gülümsetiyor beni hem hüzünlendiriyor. Hadi bakalım iyi yolculuklar bana..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder